.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

torstai 8. heinäkuuta 2010

Lähtöpisteessä

 

Että voisi edetä johonkin suuntaan, on ensin selvitettävä missä on. On hyvä miettiä, mistä on tullut ja minne on menossa.
Olen kiitollinen, etten ole saanut kaikkea valmiina. Minulla on ollut ilo tehdä asioita oikeasti itse. Jotain olen jo saavuttanutkin, mutta vielä on paljon sellaista joka odottaa täyttymystään. Tärkeintä on olla matkalla ja muistaa nauttia siitä.
Mikä onni, ettei Runotaloni ole vielä valmiina. Miten muuten voisin toteuttaa teille tänne aarrekarttani ja testata sen toimivuutta käytännössä, jos minulla olisi jo kaikki mistä unelmoin? Tilanteeni on aivan mahtava: minulla on ison pohjalaistalon kokoinen unelma eikä laisinkaan pääomaa sen laittamista varten. Tässä jos missä on tilaus aarrekartalle!
Onko sinulla yhtä hieno tilanne? Kaukaiselta tuntuva haave, joka yhä vain odottaa toteuttamistaan? Tai jokin muu tilanne elämässäsi, jonka haluaisit muuttaa erilaiseksi? Lähde rohkeasti mukaan. Ehkäpä meitä odottaa menestystarina!
Minun ja Runotalon tarinaa voit seurata täällä.

Ei kommentteja: