.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

lauantai 10. heinäkuuta 2010

Tekemiäni tunnelmakarttoja








Näissä kuvissa on tekemiäni tunnelmakarttoja. Tunnelmakartta on viesti alitajunnaltamme. Siihen kerätään 10 kuvaa, jotka vain tuntuvat hyviltä ja vetävät puoleensa. Kuten huomaat, en ole aina pystynyt noudattamaan sääntöjä - kuvia on liiankin kanssa ja osa niistä on liian pieniä. Selkeys ja näkyvyys on kartoissa hyvä asia. Tunnelmakartta on hyvä tehdä ennen varsinaisen aarrekartan tekemistä.

Kuvien 2 ensimmäistä karttaa ovat vuodelta 2006. Silloin olin juuri suorittanut Marika Borgin aarrekarttaohjaajan kurssin ja olin erityisen innoissani. Muutaman vuoden kuluttua aarrekartta-asiat olivat kuin unohtuneena minulta, mutta sitten palasin niiden ääreen uudella energialla.

Tunnelmakartan kuvien lopullinen selkeytyminen itselle saattaa viedä useita vuosia. Ihmettelin kovasti miksi minulla on niin paljon kauniita lähikuvia kukista kartassani. Silloin en harrastanut valokuvausta mitenkään normaalia enemmän. Olin kyllä varhaisnuoruudessa kuvannut maisemia muutaman vuoden, mutta sekin oli mennyt ohi. Kun katson tuota tunnelmakarttaa tänään ja menen sitten runotalon blogiin niin ymmärrän täysin mistä oli kysymys. Minun intohimoni on kuvata kukkia. Nykyisin minulla on hyvä kamerakin juuri sitä varten. Tunnelmakartat ovat oikeasti aika taianomaisia.

Kolmantena oleva kartta ei ole vielä vuodenkaan ikäinen ja siksipä se on minulle enimmäkseen iso arvoitus. Siitä minun olisi löydettävä joku johtolanka siihen mitä aarrekartassani pitäisi olla.


2 kommenttia:

Amalian ajatuksia kirjoitti...

Hei! Kiitos ideasta. Tämä voisi selkeyttää omaa elämääni!T. Ellu

RunoTalon Sari kirjoitti...

Hienoa, että löysit idean. Runotalon pääblogissani on aina silloin tällöin myös vinkkejä muista samantapaisista keinoista. Kiva, että jätit viestin - ilahdutit minua :)